18 Eylül 2013

2013 Etek Modası: Back to High School

Liseye dönüş! Yaşasın en sevdiğim pileli ve ekose etekler :)





Yukarıda yer alan etek tam bir mutaassıp liseli genç kız eteği. Ben tercih eder miyim bilmiyorum...:) 



Vallahi İzmir'de okurken lisede giydiğim eteğe benziyor. Acaba içine sığabilir miyim?




Tam bir Gazi Lisesi eteği :) Memleketimiz modayı önceden takip ediyormuş.... :)



Bunu laf olsun diye koydum. Pek beğenmedim :)



Bunu beğendim. Sipariş mi versem acaba :)



Bunu da pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim :)




Bu da 14 yaşında hamile kalmış Lisa eteği gibi. Ama güzel hakkını yemeyelim :)


Bu eteklere bayıldığım için kesin 3-5 tane alırım. Altına opak çorap, üstüne bir boğazlı kazak... Hımm v-yaka da güzel gider. Gözlüklerimi de taktım mı. Tam bir geek-nerd style :)

Babetleri ya da loaferları da geçirdik mi oldu bitti :) Şimdiden bu etekler beni çok sevindirdi :) Aklıma Britney Spears geldi. Hey gidi "Hit me baby one more time" günleri :)


Bir diğer moda da benim gördüğüme göre üstümüze mahalledeki koltuk kaplayan amcadan alınmış gibi görünen kalın kumaşlı şu etekler; 






Bu etekler için sadece "neden" demek istiyorum. Yazın böle hafif kumaşlı bir şort almıştım koltuk desenli ama "bu ne böyle yaeğğhhhh"

İki yandan kedi kulağı gibi çıkan şort ve etekleri de es geçmemek lazım. Millet yavaş yavaş Kızılay dağıtmış gibi bulanmaya başladı. Almam demiyorum, kesin alırım. Çünkü böyle modaları reddedip modası geçene yakın almak gibi garip bir huyum var :) Bakalım kedi kulaklarına;










Son olarak bana uzak allaha yakın olsun diyerek, yine bu sene herhalde sıkça göreceğimiz deri eteklerden örnekler koyarak yayınıma son veriyorum.

Herkes havalı giyinsin söz mü :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..