3 Eylül 2013

Açılış Konuşması veya Grand Opening

Evlenecek her genç kadın gibi blog tutmanın zamanı geldi de geçiyor. Gerçi öncesinde de çeşitli seyahat blogları yazmıştım ama şimdilik kapattım :)

1 Temmuz itibariyle hayatımda büyük bir değişiklik yapıp, 14 yıllık çooookkk yakın arkadaşımla birlikteliğe, akabinde de evlenmeye karar verdik. İşin komiği o tarihe kadar sürekli görüşüp, içli dışlı olduğumuzdan, önceden aramızda bir şey olmadığına da kimseyi inandıramıyoruz. Babamın dediği gibi "Hala aklım almıyor!" ya da çoğu insanın kısa süreli ya da uzun süreli şoklara girmesi mevzu bahis :)

Peki burada neler yer alacak diye düşünecek olursak özetle kadına dair her şey diyebiliriz. Yeme, içme, gezme, evlilik hazırlıkları, hayvanlar -özellikle evde 2 adet olduğundan kediler- , akademik hayat, eğitim-öğretim, alışveriş, makyaj, tatlış şeyler :)

Bir sonraki postta görüşmek üzere herkese sevgiler!

Takipte kalın :))

2 yorum:

  1. canimmmm selen benn :)
    bloğu alelacele bi süper bebem:) sendeki bbu hizli gelişme karşisinda mutluluk şokundayim :)hem keyifle goz gezdiriorum hem fikir sahibi oluorum :) darisi tummm sevenlerin başina :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn cümlemize hoşgeldin canım benim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..