4 Eylül 2013

Antalya Lara'da kalırsak....

Fakir değiliz, bir o kadar da gururluyuz :) Evlilik hazırlıklarına başladığımız için, bu yaz daha uygun yollu ufak bir tatil yapalım dedik. Araştırmalarım sonucu uçaktan hemen inince gidebileceğimiz -yani yolda vakit kaybetmeyeceğimiz- Lara'da kalalım dedik. Baktım Ramada hem herşey dahil, hem de uygun. Malum şehir oteli ama ne kadar kötü olabilir ki dedim kendi kendime :)

Doğrusu sevgilim 8 yıl Antalya'da okuduğundan (tembel değildir, 8 yıl yazınca öyle sanılmasın), benim de çok gelip gitmişliğim olduğundan oralar bize pek de yabancı değil... Neyse biz otele dönelim.

Otel tam deniz kenarında değil, deniz kenarına ring var. Fakat millet ıslak ıslak oturup kalktığı için bir kere binip bir daha kullanmadık. Yürümeyi tercih ettik. Zaten beş dakika sürüyor. Olan tabi ki Antalya sıcağında plaj çantası taşımak zorunda kalan sevgilime oldu. Deniz bilindik Lara denizi, sabahtan iyi öğleden sonra karman çorman.

Deniz kenarında bir snack bar var. Heralde memleketin tüm tavukları buraya gelmiş. Tavuk yemekten gıdaklayacak konuma geldik. Gerçekten çok kötüydü. İkinci gün zaten alışveriş merkezine gidip orada yedik. Zaten öğle sıcağında kim denize girecek. Orada dolandık durduk. Sineması olsaydı film de izleyecektik ama yoktu. Ayrıca avm'yi öyle beğendim ki http://www.terracity.com.tr/ canım hemen sevgilimle Antalya'ya taşınmak istedi. İleri de neden olmasın değil mi :)

Bir de Terracity Sephora'da çalışan görevli çok harikaydı ve bize denememiz için bir dünya top duş jeli verdi yehuu gerçi beğenmedik. Mangolu yeni mi çıkmış ne... Neyse otelden devam edeyim.

Açıkçası ne sabah kahvaltısında, ne akşam yemeğinde yiyecek bir şey bulamadık. Pilav ve püre güzel olan naçizane şeylerdi. En son kendimi püreye, kızarmış patates bandırıp yemeye çalışırken yakaladım :)

Bari rakı içelim dediğimizde ise ömrümüzde ilk kez görüp duyduğumuz içki markalarının arasından Abbas Rakı -hööö?!*- ile de tanışmış olduk. Ertesi gün tekrar rakı içelim dediğimizde ise zaten gidip migrostan yarım kilo tam yağlı inek peynirimi almış bulunmaktaydık :)

Özetle Ramada Ramada olalı böyle rezalet görmemiştir. Şimdi tatilimizden bazı görüntüler ...
Elbette plaj resmi :)

Herşeye laf ettim de, odanın temizliği, düzeni, yatağım kalitesi 10 numaraydı :)
Ayrıca bu da günümüzü şenlendirdi.
Görevli yapmış çok şeker değil mi :)

Tatil kitabı.
Çok da okunabilitesi yok :)

Tatil kozmetik çantası :)

Asla bu fırsatı kaçırmaz
Valiz gördü mü girer :)

Dünyaca ünlü içki markaları !!!