4 Eylül 2013

Bozcaada'da Neler Var

"Bozcada'ya da hiç gitmedik!" tutturmalarım sonucunda 2 geceliğine Bozcaada'ya kaçalım dedik. Önceden booking.com sağolsun rezervasyonumuzu yapıp, Silivri, Gelibolu, feribotla Lapseki, oradan Geyikli şeklinde Bozcada'ya varmış olduk.

İstanbul'dan yaklaşık 4 saat süren bir yolculuk sonrasında Bozcaada'daydık. Elbette ilk işimiz oteli bulmak oldu. Mitos Otel'e yer ayırtmıştık. Zaten ada ufak bir yer olduğu için bütün oteller merkeze yakın. Bizim kaldığımız yer de oldukça yakındı. Otele yerleşip kendimizi sokağa attık.

Ne yalan söyliyim "Vauwww, uhh harika, yine gelelim" olmadık biz Bozcada'da. Nedenlerimi şöyle sıralayacak olursam;


  • Tatlı ada havasından çıkmış ve Alaçatı style olmuş.
  • Deniz çok uzak, illa vesait kullanmak lazım -oradaki otellerde kalmadıkça- (Ben ayağımın dibinde severim)
  •  Akşam yemeğinde güzel bir kazık yedik :)
  • Fırtına çıktı, yağmur yağdı, tadını çıkaramadık :(
  • Çok soğuktu, hoodie ile gezdik. (Temmuz başı gibi gitmiştik)

Kısa süren pek bir şey anlamadığım, büyük ihtimalle tekrar gitmeyeceğim -büyük konuşmayayım- adadan görüntülerle sizleri başbaşa bırakıyorum. 


bozcaada
Haydi bakalım gidiyoruzzz :)

feribot
Tek yön sandık da yüreğimize iniyordu :) Meğer gidiş dönüşmüş. Dönüşte hop diye bindik.



Meşhur deniz levreği

Ocağımıza incir ağacı dikti :Pp

Kedi gelmese şaşarım :)


Fırtına yavaşça gelirken :)





Havalı bir poz vereyim demiştim :)

kedi
Seni yerim :) Kahvaltı ettiğimiz yerin kedisi. Ben öğlen kalktığımdan kahvaltı tabi ki bitmişti :)

fırtına
Bak işte yaklaşıyor fırtına :)

türk kahvesi
Tabi ki kahve



reading
Çalışkan çocuğun hali bir başka :)
Aferin yavrum!


3 yorum:

  1. Yol uzun, hava serin, deniz levreği biraz pahalıydı :) ama ben çook keyif aldım tatilimizdeki 3 günden, ben yine gider yine aynı tatili yaparım sen yanımda ol yeter :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..