4 Eylül 2013

Bu paralar nereye gidiyor?

Babamın meşhur lafı olan "Bu paralar nereye gidiyor?" ya da "Paraların nereye gittiği belli oldu!" serzenişlerinin suçlusu kozmetik malzemeleridir.


Öncelikle Nuxe siparişlerime bakacak olursak, herkesin ayılıp bayıldığı nuxe prodigieuse huile kuru yağı hiç beğenmedim. Neden derseniz, ben sahne sanatçısı değilim, dansöz değilim, her gece dışarılarda değilim. Haliyle ne gerek var bu kadar parlamaya. Saça da sürülüyor diye saçıma da sürdüm. Kafam tıkıt gibi oldu. Simi cabası. Yüzüme tövbe sürmem yani. Zaten kokusunu da beğenmedim. Abarttıkları gibi çıkmadı. Epic fail!!!

Nuxe body serum minceur selülit için olup, o esnada sporu bırakmış olduğumdan ve kullanmadığımdan işe yarayıp yaramadığını tam bilemiyorum. Fakat yapısı çok iyi yani yapış yapış değil, hemen emilyor ve yumuşak bir his bırakıyor. Duş jelini zaten hiç açmadım :) 

Nuxe creme contour des yeux prodigieux ben de önceden zaten bir şişe daha vardı. Tatlı tatlı kazıklanmışım çünkü yüz kreminin yanında hediye geldi. İdare eder bir krem memnunum. Ama bir clinique all about eyes yerini tutamaz.

Nuxe creme nirvanesque ilk mimik çizgileri için olup, çizgim var mı azalttı mı bilmiyorum ama gece krem sürüorsam ve sabah yüzüm vıcık uyanmıyorsam o krem benim için güzeldir. 



Burada göz atabileceğimiz ürünler, Dior Bronze yüz ve vücut gerçekten çok başarılı. Fakat yüz için olanı benim için fazla yağlı ya da yoğun. Sürün kızartmıyor ve bronzlaştırıyor. 

Sephora makyaj çıkarıcı, makyaj yapmamama rağmen merakımdan aldığım bir ürün. Arada yaparsam elbet kullanırım çünkü çok başarılı buldum.

Top duş jelleri ise, mangonun kokusunu beğenmedim :( Ayrıca dana gibi sürdüğümden bu top bana yetmiyor :)


Veee Vanilya Club haliyle Vanilya Kutu. Açıkçası yeni üye oldum ve bunlar da ilk ürünlerim. Nuxe zaten sevdiğim bir marka. Yanımda taşırken rahat olur. İçinde temizleme solüsyonu (makyaj için mi genel mi tam incelemedim), yüz kremi ve vücut kremi var.  Nashi argan yağı gerçekten çok iyi. Kokusu deseniz idare eder. Maskeyi henüz yapmadım. Gece yatarken suratımızda kalacakmış sanırım. Ama ben yüzüstü yatarım ki :) Bir de hediye çeki çıktı Eylül sonuna kadar Nuxe için... Bakalım önümüzdeki ay ne gelecek. Lila kutu ve limango box da alıcam nihaha yaşasın kötülük. 



4 yorum:

  1. :( bence bukadar kimyasalı kullanmak ileride cildine sorun çıkarabilir ki hiç ama hiiiç ihtiyacın yok bukadar farklı malzemeye <3

    YanıtlaSil
  2. nuxe creme nirvanesque ben de aldım, fakat cildimde yağlanma yapar mı diye korkuyorum. sizde yağlanma yaptı mı acaba?

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar :) Uygun miktarda uyguladığım takdirde sorun yaşamadığımı söyleyebilirim. Sonuçta su bazlı bir krem değil, hafif yağ bırakıyor. Ama yağlanma yapmadı. Genel olarak memnunum ama bundan sonra başka bir ürün denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..