4 Eylül 2013

Bu yaz neler okudum?

İş gereği sürekli okuma yaptığımızdan gözleri daha fazla da yormayalım diye genelde okumalarım haftasonlarına kalıyor. Ya da tatillere. Çünkü kitap okumayı çoook severim. Bakalım bu yaz neler okumuşum :)


Bir süre Ağrı'da görev yaptığımdan, ölçek geliştirme çalışması esnasında gittiğim bir okulda dikkatimi çekti. Okul müdüründen aldım ve okudum. Tabi ki burada duyduklarımızla orada yaşananlar arasında uçurumlar var. İnsan okurken bazı şeylere inanamıyor ve kendine soruyor "Gerçekten yazılanlar olmuş olabilir mi?" 


Zaten beklentisiz ve kafa dağıtmak için okuduğum bir kitaptı. Ne diyebilirim ki :)


Vurucu bir son, akıcı bir anlatım. Tavsiye ederim. Alın okuyun ne kaybedersiniz ki :)


Yemin olsun bir yıl oldu bitiremedim. Böyle sıkıcı bir Ahmet Ümit kitabı daha olmamıştır, olamaz :(


Benim gibi meraklısıysanız kesinlikle almalısınız. Ben de küçük bir deli olduğumdan, kim neye delirmiş, ne olmuş, nasıl iyileşmiş, nasıl teşhis konulmuş :) Ağzımın suyu aktı valla yummy!



İşte güzel bir kitap daha. Yalnız baştan uyarayım yaklaşık 850 sayfa. Daha fazla aşk daha az tarih beklentisiyle almıştım fakat tarihi açıdan bayağı bir bilgi edinmiş oldum. İstemeden de olsa :) Arada sıkıldığım olmadı mı oldu. Keşke kitabı bir kişi yazsaymış. Pek mümkün olamaz  ama her liderde araştırmacı yazım tarzı değişikliği bütünlüğü bozuyor. Alınır ve okunur!  


Avm'de dolanmaktan yorulunca otururken okurum diye almıştım. Her bir şey sevgililer gününe bağlanmasaymış daha iyi olurmuş. Bu kitaba da yorum yapmıyorum. İlk sayfalar iyi sonrası sepet havası ...


Son kitabımızda Neredesin Bernadette? deniz kenarında güzelce yorulmadan okunacak bir kitap. Konusu bence biraz saçma, içinde çok fazla yazışma ve e-mail trafiği var. Bunlar da yazıya dökülmüş. İşte beğenmediğim kısımlardan biri de buydu... Alınabilitesi var... Dergi alacağıma 9.90'a bunu almıştım :)

1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli..