4 Eylül 2013

Cake pop ya da bence pop cake :)

Tatlı ve sevimli şeyler ile uğraşmayı elbette çok severim. Kim sevmez ki :) Görüp beğendiğim, çubuk sipariş ettiğim cakepopları yapmanın zamanı çoktan gelmiş de geçiyordu bile. Genelde bloglarda keki ufalayın ve krem şantiyle yoğurun diyordu. Aman bunda ne var dedim ve işe koyuldum.

Kalık bir keki (asla tadı bozulmamış) un ufak ettikten sonra, krem şantiyi içine kattım. Vıcık vıcık iğrenç birşey oldu. Zar zor top top yapıp çubuk batırdım. Baktım olmuyor, attım buzluğa. Bu arada Dr. Oetker glazürü erittim. Güya donmuş cakepoplarımı batırıp hedefe ulaşmaya çalıştım ama nafile, yarısı parçalandı, bir kısmı glazürün içine düştü. 

Cakepoplara çok sinirlendiğim için, bende glazür ziyan olmasın diye marshmellowları batırayım dedim. Tekrar mikro dalgaya atıp ısıtayım dediğimde ise glazür yandı :) Neyseki marshmellowlar başarılı oldu. 

Marshmellowları glazüre bandırıp sonra straforun üstüne dizdim. Ardından da hop dolaba. Gerçi bu seferde marshmellowlar sertleşti. Aama görüntüsü çok harika oldu :)

Cakepop yapımından kendime çıkardığım ders;
  1. Kremşanti yapmayı bilmiyormuşum
  2. Kremşantiyi çok koymuşum
  3. Glazürü ikinci kez mikrodalgaya ısıtımak için koymamalıymışım :)
Maceramın sonu <3


1 yorum:

  1. Ceylan gibi zıplayan kedi ve çoğunu yiyen ben :) ellerine sağlık bitanem <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..