25 Eylül 2013

Cinco de Junio'm Geldi !!!!

Bu aralar merak saldığım bir diğer şeyde ufak tefek tasarım ürünler. Ne zamandır sipariş vermeyi planladığım Cinco de Junio'dan verdiğim sipariş diğer kargolarımla elime ulaştı.

Bakalım nasıl birşeymiş :)

cinco de junio

Önce elimize geçen paket bu şekilde son derece sevimli :)

cinco de junio

Ece Hanım'ın kartı, buraya telefonunu eklemek istemedim :)

cinco de junio

Tam bir cheer-up yazısı görebileceğim bir yere koymayı düşünüyorum :)

cinco de junio

Veee telefon kılıfımız.... Benim ürün 89 TL+Kargo şeklindeydi arkadaşlar. İstediğiniz objelere göre değişiklik gösteriyor sanırım. Evleneceğim ve bir yandan da çalışmakta olduğum için "Keep Calm and Be A Geek Bride" dedik. Öbür çerçevede ise tabii sevgilimle resmimiz.

Kardeşim " İlk kez güzel birşey almışsın" dedi. Tek beğenmediğim alttan samsung yazısının çıkması. Bir de bazı yapıştırmalar belli :( Ayrıca telefonunun yerden yüksekte kalıyor, zemine oturmuyor haliyle. 

Bunların dışında bana özel bir telefon kılıfım oldu yay!!! Ece Hanım'ın ellerine sağlık. Alıp almamak, değer mi değmez mi karar vermek ise size kalmış....


İyi gecelerr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..