17 Eylül 2013

Düğün Öncesi Zayıflama Sorunsalı

Tüm annelerin söylediği  "Ben evlendiğimde ... kiloydum, yok belim şu kadardı" laflarından bende etmek istiyorum. Ama evlatlarıma bu kilomu söylersem, ağlamaklı olabilirler.

İnsan mutlu olunca bol bol yiyebilir, gelinler nedense düğün öncesi koşturmaktan zayıflarken bazıları elbet kilo da alabilir. Sevdiceğinizle bol bol cips, bira, patates kızartmaları, kebapları mutlulukla götürürken bu durum aklınıza gelir miydi :)

Maaşallah ben her yerime eşit kilo aldığım için, şişmanladığımı aynalardan değil kıyafetlerden anlıyorum. Belli bir kaç kriterim var. Poloda 36 bedenin tam gelmesi, ASOS'tan söylediğim 36 bedenlerin içine zor girmem.
Ya da tüm 34 bedenlerimden löpçük löpçük taşarak giyinmem.

Malum son zamanlarda bir şeyin içine giremediğim için penye etekler, bol t shirtlerle günlük hayatımı geçirmeye çalışıyorum. Geçen bir şalvar pantolon giyeyim dedim de tayt gibi oldu. Tatlı çiçekli elbisemi giyip de Hulk gibi cortlatmam konusunu hiç anlatmak istemiyorum.

Neredeyse bir aydır evin 3 metre ilerisinde yer alan spor salonuna gitmeyişimi, sürekli erteliyişimi artık kendimi buradan da rezil ederek sonlandırmak istiyorum.

Yarın sabah tartılıp, daha fazla -bol bol- seratonin için (özellikle pms olduğumdun için bana çok lazım ) ya da dopamin ve endorfin üretimi için bana lazım. Açıkçası gelinliğe sığmak benim için ikinci planda. Öncelikli olarak sağlığımı düşünmem lazım :)

Tatlı depresyonumdan çıkarak yarın spora başlayayım acaba kaç kg'yum :)






İŞTE BEN :)



1 yorum:

  1. Seni ben yerim asıl :) çok güzelsin ve şişman da değilsin. Sağlık için ikimizinde ihtiyacı var tabi ki azda olsa spora :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..