25 Eylül 2013

Ebay'den Alışveriş

Canım çok sıkıldığı zamanlarda ebay'e girip abuk sabuk şeyler almaya bayılıyorum. Geçenlerde yine şeytan dürttü, oradan oraya bakınırken gittim kozmetik düzenleyicilerden sipariş verdim. Üstelik burada 25-30 TL'ye sattıkları şeyler, ebay'den taş çatlasın 2-3 dolara geliyor. Hem de kargo dahil.... Pay-Pal ile şık şık hallediyorsunuz :)

Çok fazla rujum olmadığı için, gerçi makyaj malzemem de yoktur. Ama bulduklarımı içine tıkıştırmaya çalıştım. Bence çok şirin oldu. Aslında kalemlik olarak da kullanmayı düşünmüyor değilim ilerde :)


kozmetik düzenleyici

cosmetic organizer

cosmetic organizer



cosmetic organiser

cosmetic organiser
Bir arada poz versinler istedim :)

Daha bir ton ilginç şeyler söylemedim değil, bakalım onlar ne zaman elime geçecek :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..