4 Eylül 2013

Eminönü'ne gitmek

Çok küçükken sık sık annemle gitmek dışında, ya da turist gezdirmelerimi de saymazsak nihai bir hedef uğruna son zamanlarda iki kez Eminönü'ne gittim.

Birincisi ramazan ayında kardeşimle, ikincisi ise sevgilimle gittiğim seferdi. İlk gidişim keşif, ikincisi alışveriş amaçlıydı. Söz-nişan bir arada evde yapmaya karar verince elbette hazırlıklarda ona göre olmak durumunda. Kardeşimle gittiğim de sadece pembe bir şeker hamuru ve 3'lü kalpli kalıp almıştım.

Zaten mısır çarşısının içine girip dümdüz yürüyünce çıktığınız sokakta sağlı sollu bir sürü dükkan var. Pasta, parti malzemeleri, kına eşyaları ne ararsanız var.

Peki biz ikinci gidişimizde nereden ne aldık:


  1. Kurabiyeler için kutu (40x2=80 adet)
  2. Dekorasyon şekeri
  3. Hediye Poşetleri (karton 50 adet)
  4. Pelur kağıt (pompom yapmak için 50 adet 5 tl)
  5. Mantarlı küçük şişeler (60 adet; 0.70 krş)
  6. Renkli Kurdele
Bunların hepsini nerede nasıl kullandığımı zamanla göstereceğim :) Şimdilik süprizzzzzz 


Nereden neyi aldığımı soracak olursanız hepsinin kartları mevcuttur. 

Görüşmek üzere 

9 yorum:

  1. Kurabiyeler için kutu (40x2=80 adet) nerden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Eminönü boxcity'den aldık. Ararsanız adresine ulaşabilirsiniz :)

      Sil
  2. Pelur kağıtları 50 adedini 5 TL'den almışsınız. Ebatları kaça kaçtı acaba? Bilgilendirirseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar sanırım kırtasiyelerde satılan karton boyutlarında idi. Ama tam boyutlarını bilemiyorum :)

      Sil
  3. 50X70 150 adedi 15,75 TL den http://www.iyidenkgeldi.com/Tissue-Kagidi-Pelur-Kagidi-50x70-150-Tabaka-1-kg,PR-511.html satılıyor kıyas için sormuştum teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kiloya ne kadar denk gelir bilemeyeceğim ama site eminönüne kıyasla pahalı :)

      Sil
  4. peki pelur kağıtları nereden aldınız? onun adresini de diyiverseniz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta malzemeleri satan dükkanların olduğu sokakt bir yerden aldım ama adını hatırlayamıyorum maalesef

      Sil
  5. peki pelur kağıtları nereden aldınız? onun adresini de diyiverseniz ^^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..