30 Eylül 2013

ESSENCE CLEAR - MATT MAKE UP OIL FREE FONDÖTEN

Gratis'in Loreal'de %25 indirimini görünce, beğendiğim fondöteni almak için gideyim dedim. O kadar yemek yemeye ve ders stresine suratım yine çarşamba pazarına döndü.

Kafamdan yaptığım sinsi hesaplara göre -aklımda Loreal Lumi Magique fiyatı 30 TL olarak kalmış- çok ucuza gidip fondöteni alacaktım :)

Meğer fondöten normalde 40 küsürmüş, indirimle de 30 küsür de düşmüş. Yine içime sığmayan bir pintilikle almaktan vazgeçtim. Ama tam çıkmaya yakın bir anda ESSENCE CLEAR -MATT  yağsız fondöteni gördüm. Aaaa diyerek, ve de sevinerek -çünkü elime yapış yapış gelmeyecekti- deneyeyim hemen alayım dedim.

10 ve 20 numarasını sağ ve sol yanağımda denedim. SONUÇ: Öncesi ve sonrası arasında fark olmadığı gibi, iki renk arasında da bir fark yoktu. Hiç olmayan birşeyi alamayacağıma göre "Offf bişiy bulamadım!" deyip çıktım.

Özetle kapatıcılığı çok kötü :(

ESSENCE CLEAR -MATT MAKE UP OIL FREE 02 HONEY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..