13 Eylül 2013

Evde Söz-Nişan

Önce sizinle detayları paylaşmak istiyorum. Yaklaşık 1000 adet fotoğraf çekildiği için tabii ki hepsini paylaşmam mümkün değil :)

Bakalım nelerle uğraşmış neler yapmışız :)

Tabii ki ağırlıklı olarak hepimizin sevdiği bir renk olan pembe hakimdi. Hatta bana kalsa daha da abartıp pembe başka şeyler de ekleyecektim ama annem beni dizginledi. Zaten biraz daha pembeli olsa "It' s a girl!" temalı nur topu gibi bir baby showerımız olacaktı.

Anneannemin evinde elimizdeki imkanlar dahilinde yaptıklarımız :)

engagement dinner

Paşabahçeden 2 TL'ye aldığım ufak fanuslar. İçini çiçekçiden aldığım renkli çiçeklerde doldurdum. Masalara dizdim :)

engagement gift

Eminönün'den aldığımız kutular içlerine kurabiyeler koyduk..... Kurabiye detaylarına buradan ulaşabilirsiniz. 

engagement gift

Yine Eminönün'den aldığımız şişelere, internette bulup kişiselleştirdiğim labelları matbaacı da bastırarak üstüne yapıştırdık. İçine ise yasemin kolonyası doldurduk. Kurdeleleri ise fiyonk yapmadan serbest bıraktık. 

(Etiket ve label konusunda yardım için yorum yazmayı unutmayın)

engagement party

Yemek büfesinden küçük bir görüntü :) Kuşlu fanusuma dikkat. İçini çiçeklerle doldurdum.

engagement party

Yine yapımı çok kolay olan çikolatalı marshmellowlar ikeadan alınan ve etkinliklerde olmazsa olmaz olan saksının içine yerleştirildi. 

engagement party

Kapı süsü. Pelur kağıttan yapılan pompomlar ve ortada tatlı kuşlar :) Cik Cik 

thumb print tree

Yine internette araştırıp bulduğum parmak baskısı ağacı. Bunu da bize uygun hale getirdikten sonra her gelen misafire parmak bastırdık :)

tissue wrap

Peçete halkaları. Elbette internetten araştırılıp bulundu :) Tchibodan alınan ekmek sepetinin içine kondu :) 

engagement party

Çikolata ve çiçek. Çikolatamın olduğu tabak bir enfesti onu bilahare  fotoğraflayıp paylaşacağım <3

yüzük yastığı

İşte yüzük yastığımız :) 

wedding cake

Pastamız :)

wedding cake

Pastadan bir görüntü daha :) Hoşgöre teşekkür ederiz :) Ben nasıl tarif ettiysem aynen öyle geldi. Tadı da çok güzeldi :

18 yorum:

  1. Herşey süpper olmuş beybiii bayıldımmmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Keşke sen de olsaydın :(

      Sil
    2. Evet malesef yaninda olamadim.:((

      Sil
    3. Sağlık olsun canım :)

      Sil
  2. Süper olmuş tatlım. Daha çok fotograf daha çok daha çok lalala :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekleyeceğim, bu konudaki çalışmalarım devam ediyor :)

      Sil
  3. bebeyimmm nişanın süper olmuş :) an be ab takipteyim not aliorum kuşumm =) cook mutlu ol yapabiliceğim bisey olduğunda haber vermen yeterli kuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim öpüyorum :)

      Sil
  4. labelları nerden buldunuz hangı web sıtesi ve agac seklınde parmak baskılı label?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.weddingchicks.com/freebies/wedding-signs-labels/free-printable-tree-thumbprint-guestbook/ linkinden ağaca, http://www.weddingchicks.com/freebies/custom-monograms/hummingbird-monogram/ linkinden monograma ulaşabilirsiniz. Siteyi incelerseniz bir çok farklı monogram olduğunu da görürsünüz :)

      Sil
  5. Merhaba,
    Nişan / düğün süreçlerinde takip ettiğiniz ,ilham aldığınız site yada bloglar var mıydı acaba?Bizde fikir almış oluruz:((
    Bu arada her şey çok güzel olmuş gözüküyor resimlerden ,mutluluklar dilerim:)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Ece Hanım :) Açıkçası takip ettiğim blog yok. Genelde google da arayıp, bulduklarımdan kendime göre derlemeler yaptım. http://www.weddingchicks.com/ sitesinden bayağı bir fikir edinmiş olabilirim. Yorumunuz için teşekkür ederim. Yardımcı olabilmişimdir umarım :)

    YanıtlaSil
  7. Yüzük yastigi muhtesem! mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
  8. merhaba,
    pelur kapıttan ponpon lar çok güzel, elinize sağlık :) o boyutta bir ponpon için pelur kağıdın ölçücü ne oluyor? bir de kaç kağıt üstüste yaptınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar çok teşekkür ederim. Yanlış hatırlamıyorsam 50x70 olmalıydı. Kaç tane üst üste koydunuz derseniz aklımda 15-20 gibi kalmış. Ne kadar fazla koyarsanız görüntü -kabarıklığı- o kadar iyi oluyor. Yoksa sönük kalıyor. Sevgiler

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..