17 Eylül 2013

Evde Söz-Nişan

BÖLÜM 1


Evde söz-nişan postumuza kaldığımız yerden devam edelim. Bildiğiniz üzere ben o gün PMS etkisiyle de depresyonda olduğumdan elimi pek de birşeye sürmedim. Zaten uyandığımda saat 12-1'di.

Sabah 10'da anlaşmış olduğumuz organizasyon firmasından sandalyeler geldi. Bazısı kırık bazısı oldukça lekeliydi. Sağolsun bizimkiler tek tek kenarlarına kurdele bağlamışlar. Yine gelen masaları hazırlamışlar.

Bu arada ben almış olduğum küçük fanuslara gidip çiçekçiden çiçek alıp yerleştirdim. Saat takriben 3'tü. Oje sürdürdüm. Sonra eve gidip boş boş oturdum. Her zamanki gibi makyajımı annem yaptı. Ardından kuaföre gittim. Sanırım saat 7 buçuk gibi de ananemin evine geçtim.

Çok şükür bu arada kızlar da geldi. Zaten kardeşim ve arkadaşı önceden anneanneme geçmiş hazırlıklara yardım ediyorlardı.

İşte günün kurtarıcıları :)



Teşekkürler kızlar siz olmasanız ne yapardık bilmiyorum :)

Baş kurtarıcılar olan anneme, halama ve Tamriko için ise ne yapsam azdır :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..