16 Eylül 2013

Flormar CC Krem ya da FLORMAR CC CREAM MAGICAL COLOR EFFECT COLOR CORRECTING CREAM SPF15

Dün cimriliğimden -neden derseniz Loreal fondötene 30 tl vermek istemedim-  bir de çok merak ettiğimden Flormardan CC krem alayım dedim.

DVD'ler için kule alacağımızdan İkea'ya gitmemiz, bunun içinde Forum İstanbul'a uğramamız gerekiyordu. Tabii aklıma hemen orada Flormar olduğu geldi. O çılgın kıyamet, insan kalabalığında, bebek arabalarının arasında ezilme tehlikeleri geçirerek Flormar'ı bulduk.

Orada çalışan hanım yüzüme bakarak yeşili önerdi. Beş tl vermemek için Flormar CC kremi almış bulunduk. 

flormar cc cream




Kremi ilk olarak sabah deneme fırsatı buldum. Zaten yüzüm alaca bulaca olduğundan "Evet, tam zamanı haydi süreyim" dedim. 


Soldaki resmim yüzümün normal hali, sonra yeşil pütürcüklü şeyi sürdüm. Sağda ise son hali var. Beğendim mi? Hayır! Loreal almadığıma pişman oldum mu? Evet!!! Yüzüm bi garip oldu, rengi bana tam oturmadı. Ayrıca nemlendiricinin üstüne sürmeme rağmen emmedi. Ve ne zaman elimi atsam elim boyanıyor. Pek ince yapılı olduğunu söyleyemem, nemlendirici özelliği kapatıcılığına göre daha fazla olan bu ürün nedense hiç yüzümü nemlendirmedi.

Satış yapan hanım üstünü pudrayla sabitlemek gerektiğini söyledi ama 10 kat şey süremem valla :) 

Bir de yeni aldığım eteğe uysun diye Light Summer ojelerden aldım. Bunları da ilk kez gördüm. Çok şekerlermiş. Diğer renklerinden de alınası :) Kalp kalp



Sağ fotoda serçe parmağımda tek kat var. Ancak 3. katta tam rengini veriyor. 

Şimdilik bu kadarr. Biraz dizi izliyeyim :)

3 yorum:

  1. Dün sipariş verdim bugün geldi. Hemen denedim, şimdilik sorun yok hatta kırmızı sivilce izlerimin renklerini nötralize etmiş gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de benim rengim yeşil değildi :)Keşke almasaydın benimkini verirdim. Ya da memnun kalırsan kendininkini bitirince veririm :)

      Sil
  2. flormar cc krem serisinden 001 i beğeniyorum. yıllardır kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..