10 Eylül 2013

Garnier Moisture Match Nemlendirici

Her ay dergi almaya bayılıyorum, hele de içinden tester çıkarsa daha da mutlu oluyorum. YAY!!!

Bu ay ALL dergisinin içinden çıkana da bakın hele :)  


Turuncu ambalajlı olan Mat ve Cansız Ciltler için nemlendirici jelmiş. Gerçekten  de jel kıvamındaymış arkadaş. Elime sıktım yüz yıkama jeli gibi. Bir an kendimden şüphe ettim. Arkasını çevirdim dergiye baktım, nemlendirici yazıyor. Sevgilim de baktı nemlendirici. 

Önce kendi suratıma sonra onunkine sürdüm. Sanki sivilce kapatıcı sürmüş de, kabuk gibi soyulan garip bir durum oldu. Belki de benim yüzüm mat ve cansız değildir. Kim bilir? Yani öncesi ve sonrası arasında bir fark göremedim :) 

2 yorum:

  1. Senin yüzünden gittiğim her kozmetik Mağazası'ndaminnak hediyelerinizden istiyorum, varmıııı diye kedi bakışları atıyorum. Amma çok keyifli bişiymiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki :) Benden öğreneceğin çok şey var :Pp

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..