6 Eylül 2013

Gelinlik Arayışları 1.

Herkes ne kadar gelinlik seçiminin ne kadar zor olduğunu söylese de açıkçası hepsi bana birbirinin aynı geliyor (du). Şimdiye kadar ne evlenme, ne düğün, ne de gelinlik hayalim olmadığı için farklı gelinlik modelleri olduğundan bile bir haberdim denilebilir.

Gelinlik bakmaya başlamadan önce tabi ki biraz araştırma yaptım. Belirli bir noktaya yönelmeye karar verdim. Bağdat Caddesini merkez üssü seçerek, orada yer alan gelinlikçilerden randevu aldım. Bunlar Beyaz Butik, Justin Alexander, Pierre Cardin ve Oleg Cassini idi.

Beyaz Butik'de en çok beğendiğiniz modeli fotoğraflamaya izin var. Justin Alexander ve Pierre Cardin'de çekim yasak. Oleg Cassini'de ise çek çekebildiğin kadar. Hal böyle olunca buraya koyacak pek de bir resim olmuyor.

Gelinlik bakmaya sevgilim ve kardeşimle gittim. Zaten kardeşim 40 yıllık modacı şeklinde şunu deneyeceksin, evet bu ve bu şeklindeydi.

Gelinliklerde prenses, balık modelleri varmış. Şu an denediğim model ne idi hatırlamıyorum ama prenses olunca sevgilim benden 1 metre uzakta durmak zorunda kaldı. Tabii ki eteğin kabarıklığından dolayı :)

Balık istemem bana bütün gece herhalde fenalık gelir. Daracık dürücük şeyden. Bakalım ne denemiş ne beğenmişiz :)

gelinlik

Bu modeli Oleg Cassini'de denedim yaklaşık 1250 tl gibi bir fiyat aklımda kalmış. Kır düğünü yapsak, yaz olsa düşünürdük de çok basit dedi herkes :)

Kardeşim ve sevgilimi derin düşünceler sarmış :)

Yukarıdaki ise Beyaz Butik'de denendi. Fiyatı 2000 tl civarındaydı. Yandan fırtladı göğüs kısmım. Kadın "O sizin vücut yapınızdan kaynaklanıyor!" dedi. Peki dedik, oradan da çıktık.

Justin Alexander'da beğendiğim model ise 4000 tl olup, çekime izin vermedikleri için katalog görüntüsü ekliyorum.



Son girdiğimiz mağaza ise Pierre Cardin olup, oradaki modeller bana biraz işli simli geldi. Zaten resim çekemediğimiz için de buraya ekleyemiyorum. Bu haftasonu yani nişanın ertesi günü Pronovias randevumuz var. Bakalım oradan ne malzemeler çıkacak.

Gelinlik deneme maceramızı kısaca özetlersek,
  1. En profesyonel yer Justin Alexander gibime geldi.
  2. Beyaz Butik'te dayak yemekten korktuk, kardeşim yorum yaptıkça görevli hanım stres yaptı herhalde!
  3. Oleg Cassini mango gibi yan yana deneme odaları var. Ama çalışanlar çok ilgili ve tatlı :) En azından bizimle ilgilenen hanım öyleydi.
  4. Pierre Cardin'deki Hanım yıllardır bu işin içindeyim style takılıyordu.
  5. Resim çekememek çok saçma geldi : / 
Sonuçta kalp kesim ve düz inen bir şey istediğime karar verdim.  

PS: Hala ayakkabım yok :)

Sevgilerrr




2 yorum:

  1. Ben de kuzenimin düğününe giderken elbisemi Justin Alexander'dan almıştım, Caddedekinden. Çok başarılıydı. Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şimdiye kadar denediklerim arasında top 3'e koyarım yukarıdaki gelinliği :) Yeni modeller gelmiş cumartesi bakıcaz bakalım :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..