16 Eylül 2013

Gelinlik Arayışları 3.

BEYMEN BRIDAL & ROSA CLARA



Maalesef Nişantaşı Beymen'de bizim istediğimiz A-line yani A kesim gelinliklerden hiç kalmamıştı. Bu nedenle biz de bir değişiklik yapıp "balık kesim gelinlik" deneyelim dedik. Zaten başka şansımız da yoktu.

Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim Beymen'de taa Mart ayında başlamış olan ve gelinliklerde geçerli %70 indirim de devam ediyor. Gerçi bana hitap eden pek model yoktu ama, özellikle balık isteyenler gidip bir baksın. Bir şey kalmamış ama sağlık olsun. Kapışılmış :)

Bir de eğer Beymen'den gelinlik alırsanız, damatlıklar %25 indirimli, yakınlarınız için abiyeler ise %15 indirimli.

Hizmet, servis, samimiyet ve tatlılık burada da çok iyiydi :) Daha Vakko'ya bakmadım ama şimdilik 1 numarayı Beymen'e veriyorum. 

Bakalım neler denemişim :)


Burada ben ben değilim, neyim bilemiyorum ama... Denizkızından çok fok balığına benzemişim :)


Tabii hiçbir modelin bedeni tam oturmadığından göbekte potluklar :))


Bunun yakasına bayıldım... Gerçekten balık gibi. Sevgilim nasıl rahat ediyorsun diye sormuştu ama aksine A kalıplardan daha rahatmış balıklar.


Bu modeli de Besire Hanım (mağaza sorumlusu) özellikle denememi istedi. Orada giydiğimde pek beğenmemiştim ama şimdi bakıyorum da fena değilmiş :)


Denediğim modellerin 3'ü için fiyat aldım ve 7000-11.000 arası değişiyordu. Bir gelinliğe bu kadar verilir mi? Bilemedim vallahi.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..