4 Eylül 2013

Kalıcı French Yaptırılır mı?

Açıkçası makyaj malzemesi ve ojeyi almayı sever kullanmayı sevmem. Ben kremcilerdenim. Krem, duş jeli, peeling tüketimimin haddi hesabı yok. Ama tatlı ve harika bir yüzüğüm olduğundan -benim için tabi- ojesiz tırnaklarıma yüzüğümü yakıştıramadım. Tatil döneminde de düzgün dursun diye shellac cnd kalıcı oje sürdürmeye karar verdim. Bu ilhamı da şu blogtan aldım.

Normalde manikür ve pedikür de yaptırmam ve sadece oje sürerim. Aynı aşağıda olduğu gibi....




Neyse shellac uygulaması tırnakçı diye bir yerde yapılıyor. Başka yapan yerler varsa da ben bilmiyorum. Erkek arkadaşımın evine yakın olduğundan ben 212'de yaptırdım. Aşağı yukarı 30-45 dk. sürüyor. Daha az da olabilir. Kat kat ojeler sürülüyor, elinizi de bir makinenın içine sokup kurutuyorsunuz. En son asetonla oje sabitleniyor.





Bu uygulamanın fiyatı 45 tl. Benim sağ elimdeki işaret parmağım kırık olduğundan orası biraz minnak oldu. Ama genel olarak uygulamayı çok beğendim. Normalde 14 gün kullanılan ojeyi neredeyse 24 gün kullandım, neden derseniz çıkarttıramadım. Asetonla çıkmıyor zaten. Kendi özel solisyonu ile çıkıyor. Onun dışında parlaklığında biraz azalma olsa da çok iyi dayandı. Sadece ben şam fıstık yerken ucunu biraz kaldırdım.

Çok geciktirdiğim için sonradan üstüne rakı beyazı sürmek durumunda kaldım. Çünkü aşağıdan tırnağım uzamaya başlamıştı. O da güzel durdu.

Şimdi gelelim işin zahmetli kısmına yani ojenin çıkartılmasına. 


Bir elim solisyonun içinde bir elim sarılı 15-20 dk bekledim. Normalde sağdaki gibi yapıyorlarmış, fakat avm kapanacağı için işleri hızlandıralım dedik. Sevgili arkadaşlar çıkmıyor! Pul pul hafiften dökülüyor, kalkıyor ardından tahta çubukla tırnağınızdan kazıyorlar. Tırnak çizik içinde kalıyor, zaten tam da çıkmıyor.

Normalde güçlendirme tedavisini de böyle yapıyorlarmış ama ojeden sonra tırnaklarım pelte gibiydi. Yay gibi kıvrılıyorlardı yani. Tekrar yaptırılır mı değer mi derseniz, düğün zamanı düşünebilirim. Çünkü aman bozuldu, çıktı derdi olmaz. Balayında da insanın kafası rahat olur. Ama arada tırnağı bu kadar hırpalatmak bilemiyorum yahu...

Ama çok güzel değil mi <3

1 yorum:

  1. Yazık güzel tırnaklarına bitanem değmez bence :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..