3 Eylül 2013

Kedilerle Kafayı Bozmak

Allah'ım yarabbimmmm kedilere bayılıyorum. Evde iki tane olması yetmiyor, daha fazla kedi istiyorum. Her şeyimi kedili alıyorum.

Tüm hayvanları çılgınca sevmeme rağmen, kedilerin yeri bende ayrı. Sanırım 5-6 yaşlarından beri etrafta kedi olmasından kaynaklanıyor. Hiçte öyle gidip de cins kedi falan almışlığım yoktur. Hepsi bildiğin has be has sokak kedisi.

Önce evimizdeki kedilerin resimlerini ekleyelim sonra da ne yaptığımı :)


Yukarıda resimlerde gördüğümüz tekirin adı Pişik. Zamanında Ağrı'nın ilçesinin köyünde görev yaptığım için "kedi" anlamına gelen "pişik" adını koydum. Sokaktan aldığımda pek ufaktı. Onu taaa Ağrı'dan uçakla eve getirdim zamanında. Bu konuda sorusu olan varsa seve seve cevaplarım. Kulaklarındaki tüyleri, konuşması ve uzunluğundan ötürü zaman zaman vaşak olduğundan şüphe ediyoruz.
 Yukarıdaki de yaklaşık 10 yıldır bizimle olan Kılçık. Nev-i şahsına münhasır gel desen gelmez, sallamaz tam nankör birşey. Yine de seviyoruz napalım.



Aşağıda ise mahallemizin sokak kedilerinden görüntüler :)






İnternette daha doğrusu twitterda kedi evi yapımı videoları döndüğünden, ben de talimatlara uyarak bir tane yapayım dedim. Gittim strafor aldım, evdekiler çalarlar boşuna uğraşma dediler. Bende kutuyu haydi evdekiler için keçe ile kaplayayım dedim. Kapladım, bu sefer de evdekiler içine girmedi. Bende sokağa koyma kararı aldım. İşe de yaradı. İşte kanıtı 



Keçeleri kafama göre kesip başta japonla, sonra uhuyla yapıştırmaya uğraştım ama ikisi de tutmadı. Ortalıkta batınca bantladım. Sonuç yukarıdaki gibi oldu. Pisiler de içine girdi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..