14 Eylül 2013

Lancome Hypnose Drama Ne Kadar İyi?

Çarşamba günü "Sanırım rimel almam lazım :)" derin düşünceleri içinde Lancome Hypnose Drama almaya, uzun araştırmalar sonucu da en uygun gördüğüm,  www.mizu.com sitesinden sipariş vermeye karar verdim. Üstüne bir de çiçek sepeti indirim kodu eklenince, ücretsiz kargoyla bana bayağı bir ucuza geldi diyebilirim.(40 küsür tl)

Ama beni asıl şok eden durum, Çarşamba öğleden sonra sipariş vermem, Perşembe öğlen ise paketin elime ulaşmış olmasıydı. Teşekkürler mizu :)

Şimdi gelelim rimeli incelemeye.



Üstteki resimde bir gözüme sürdüm görüldüğü üzere. Alttaki resimde ise ikisine de sürdüm. Kirpiklerim normalde uzun fakat dolgunlaşma konusundan pek emin olamadım. Zamanında yurtdışından Revlonun bir rimelini almıştım. Onun üstüne tanımıyorum :( 
Belki de ben tam sürmeyi becerememişimdir.  Arada dikkatimi dağıttılar, kurumuş olabilir.

Alıp almamak sizin elinizde. Bu arada evden de iki rimelim çıktı. Meğer rimele ihtiyacım yokmuş sağlık olsun.

Görüşürüzzz :)


2 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli..