24 Eylül 2013

Lila Kutu Eylül 2013

Elime geçişi biraz karışık olsa da -kargocular kimi bulsa bırakıyorlar, arkalarından kargo aranıyoruz binada neyse- sonunda Lila Kutu'ma kavuştum. Vanilya Kutu'dan sonra bu benim ilk Lila Kutu'm.

Fiyatına (19 TL) göre ürünleri oldukça tatmin edici buldum. Bakalım içinden neler çıkmış :)

lila kutu eylül 2013

Genel bir bakış ve tatlı lila kutumuz, tam bir lila :)

lila kutu eylül 2013

Üst kat ürünler... Toni&Guy deniz tuzlu spreyi zaten almayı planlıyor fakat parama kıyamıyordum. Bu sayede deneme fırsatım oldu :) Siyah Kil sabun korkunç koktuğu için odadan dışarı attım. Bakalım ne işe yarayacak?

lila kutu eylül 2013

Çeşitli maskeler... Artık aylarca sürünür. Tembelliğimden maske yapmam bin yıl alır :)

lila kutu eylül 2013

İşte içinden çıkan ürünler, ne işe yaradıkları ve fiyatlar :)


Offf acaba ekimde ne gelecek? Bu arada eylülün lila kutusu vanilya kutuyu döver :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..