13 Eylül 2013

Loreal Lumi Magique Fondoten

Makyaj yapmadığım doğru ama bu alıp yıllarca bir kenarda çürütmediğim anlamına gelmez :) Bu ay All dergisinin içinden çıkan Loreal Lumi Magique Fondöteni görünce -biraz meraktan, biraz da buraya yazma maksadıyla- deneyeyim dedim.

Hem nişan stresi-sıkıntısı hem ayı gibi yemenin -patates kızartmasız geçmeyen günler yay!- suratım maaşallah bayağı bir kabarık uyandım. "İşte bugün bu testeri denemek için harika bir fırsat" diyerek, nemlendiricinin ardından süremeye karar verdim.

SONUÇ: BAYILDIM <3

Özellikle fondöten sevmeyen biri olarak, gerçekten çok başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Neden derseniz;


  1. Kolayca uygulanabiliyor,
  2. Güzelce nemlendiriyor,
  3. Işığı söylediği gibi yansıtıyor,
  4. Kapatması güzel (Çok problemli ciltler için nasıldır bilemeyeceğim),
  5. Elinizi suratınıza rahatça sürebiliyorsunuz, yani elinize gelmiyor, -bunu da yaptılar çok şükür-
  6. Sevgiliniz elini suratınıza sürdüğünde, adamın eline yapışmıyor :)
  7. Böyle güzel tatlı bebek gibi bir yüzünüz oluyor :)

Valla ben bile beğendim. Hatta gidip alacağım. Şimdi dersler başlayınca stresten bu surat suratlıktan çıkıp, çarşamba pazarına döneceği için kenarda bir tane lazım.




Öncesi ve Sonrası :Pp

2 yorum:

  1. Süper olmuş tatlım. Daha çok fotograf daha çok daha çok lalala :):)

    Bir kaç kere daha dene acele etme alerji yapmasın, ben de clinique i öneririm. Kullandıklarım arasında yüzüme alerji yapmayan tek fondoten. Ayrıca 'bebek gibi cildin var, ne sürsen güzel durur' deyip tezini iltifatla çürütmek istedim :))) ama oyle pamuk beybi

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..