30 Eylül 2013

Neden Yazamıyorum?

Bu aralar o kadar çok işimiz var ki.... Sevgilim de ben de koşturup duruyoruz. Ben de geçen kendimi rezil edip diyete başlayayım dediysem de öyle bir şey gerçekleşmedi ve hatta sinirlendikçe sıkıldıkça daha çok yemeğe saldırır oldum.

Uzun arayışlardan sonra - aslında 3 kez emlakçılar eşliğinde, gerisi webden olmak üzere-  ev tutabildik. Malum artık İstanbul'dan işe git gel yapacağım için servisle servisin kapının önünden geçmesi, sevgilimin işi nedeniyle yanlız kalacağım için evin güvenlikli ve site içinde olması bizim  çncelikli şartlarımızdı.

Öyle bir yerden de ev arıyoruz ki, gelen gidiyor dakikasına evler kiralanıyor. Kiralar desen biz memurlar için oldukça yüksek  :)

Neyse özetle servisin önünde bıraktığı bir sitede 3+1 bir ev tutabildik. Şimdi evin işleri, eşya almalar, taşınmalar bizi bekler.

Haftasonu deseniz Ankara'da düğün mekanı-otel arayışı içindeydik. Cumartesi sabahı zaten sevgilim ufak bir trafik kazası atlattı. Bu arada listede hiç yer almayan bir yerde düğün yapmaya karar verdik (sanırım verdik). Rezervasyon yaptırdık, ama fiyatlar konusunda hiçbir bilgim yok işim açıkçası.

Neden listede yoktu derseniz, sevgilimin kız kardeşi düğününü orada yaptığı için aynı yer olmasın diye düşünmüştük ama başka yer bulamadık :( Zaten mevsim de seçeneklerimizi bayağı bir daralttı. Organizasyonu, müzik vb. hepsi size ait oluyor, yanlız anlaşmalı bir fotoğrafçıları varmış, onunla çalışmak zaruriymiş.

Son kararımız işte buradan yana. İnanın Barceloya, Ck Farabi, Metropolitan ve Ramada'ya baktık. Bir içlerinden Ramada iyiydi. O da bizim yapmayı düşündüğümüz tarihte doluymuş.

Bu arada Ankara'ya giderken yolda ders çalıştım, dönüşte ders çalıştım. Şimdi de ders çalışmaya devam etmem lazım. Ödevim var. Kendimi valla ilköğretim öğrencisi gibi hissediyorum. İşten gel, ikindi kahvaltısı ve derslere otur :)

Neyse artık bir evimiz var :) Hayırlı olsun bize :)

1 yorum:

  1. kosturmacali bi hafta ama sevgilimle muhtehesem herzamanki gibi <3<3<3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..