30 Eylül 2013

Nişan Elbisesi - Nişanda Ne Giydim :)

Bakalım nişanda ne giymişim :) Aslında Forever New'a girmeyi planladığım ilk mağazaydı. Hem çeşit bolluğu hem de uygun fiyatları açısından. Fakat önden başka yerlere de bakalım dedik. Döndük dolandık yine elbiseyi oradan aldık.

Derli toplu, ne çok ışıltılı ve çok sade. Oturup kalkması rahat bir elbise oldu. Ayakkabıları ise son dakika, herkesin kendi yaşadığı yerde yol üstünde bulabileceği bir ayakkabıcıdan yaklaşık bir dakika içinde aldık. Onlarda şansa rahat çıktı da, o kadar ayakta durmaya ağrım sızım yoktu.



nişan elbisesi

7 yorum:

  1. Merhaba . Bloğunuzu yeni keşfetmiş biri olarak bayıldığımı söylemeliyim. Bize fikir vermek amacıyla detay detay evlilik sürecini paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Bu arada çok şık , çok güzel olmuşsunuz mutluluklar dilerim :) Takibe devam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim ne kadar harika yorumlarınız :) O sizin güzelliğiniz :)

      Sil
  2. Merhaba.Bloğunuz harika ..Ellerinize sağlık... Çok güzel olmuşsunuz, elbisenizi nereden aldığınızı paylaşmanız mümkünmüdür? Sevgiler...Merve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Merve Hanım, çok teşekkür ederim. Elbise Forever New'dan :)

      Sil
  3. Merhaba,
    bende sizi yeni kesfettim, iki ay sonra nisanim var ve internetten arastirma yapiyordum. Bende sizin gibi kendi el emegim seyleri hazilamak istiyorum. Ozellikle kurabiyeler konusu ilgimi cekti, yapabilirim diye kendi kendimi gaza getirdim ve internetten kaliplari, harf baskilarini renkli seker hamurunu hatta acma merdanesini siparis ettim. Nisandan once kucuk bir deneme yapacagim insallah.
    Misafirlerimiz sehir disindan gelecekler annem bildigimiz yemek hazirlamak istiyor ayip olurmus yemek vermezsek insalara, ben ise aynen siz gibi bir acik bufe kosesi hazirlamak ve suslemek istiyorum. bu ikisini nasil birlestirecegim hic bir fikrim yok. Sizin var mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoşgeldiniz :) Bizim misafirlerimiz de şehir dışından gelmişlerdi. Sanırım anneniz sulu yemek düşünüyor. Ben annemden kuru köfte kızartmasını istemiştim biraz yemeğe benziyor diye :) Belki zeytinyağlılar ya da fırında beşamel soslu kaşarlı yemekler olabilir. Açık büfe de sırıtmaz bence. Zaten çok yapılıyor hepsi de yenmeyip ziyan oluyor eninde sonunda :( Şimdiden mutluluklar dilerim <3

      Sil
  4. Merhabalarrr çokkk çokkk güzel olmuş bence hazırlıklar benımde 1 agustos nısanım ınsallah kurabıyelrı 1 gun oncede hazırlasak bısı olur mu acaba sız nasıl yaptınız? :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..