14 Eylül 2013

Nişan Kurabiyeleri

Kurabiyeleri nasıl yaptığımı ve hangi tarifi kullandığımı daha önce burada anlatmıştım. Nişan detaylarını anlattığım postta ise sadece son hali vardı. Bakalım kutular kapanmadan önce neler yapmışız :)

nişan hediyesi

Önce kurabiyeler yapılıp şeker hamuruyla kaplandı, ardından üstlerine harf baskısı yapıldı :)

nişan hediyesi

Üst üste konarak, önce plastik poşete sonra da kutuya kondu :)

engagement gift

Açık halinden bir görüntü :)

engagement gift

Son hali... Hiç kalmadı desem :)



5 yorum:

  1. evet bana bile. daha hic tadina bakamadim :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) senin ellerinden çıktığı belli çok güzeldi tatları <3 teşekkür ederim

      Sil
  2. BENDE DİYECEKTİM Kİ Bİ YOLLASAN BURAYA.......

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..