3 Eylül 2013

Sanatsal dekupaj faaliyetleri

Önceden de dediğim gibi hiç becerikli değilim. Bir kağıdı bile düzgün kesemem. Bir gün yine boş boş otururken, internette dekupaj çalışması, sabun transfer gibi şeyler gördüm.

Dedim ki "Ben de yapabilirim, arkadaş!" Bazı inceleme ve araştırmalardan sonra kendimi kırtasiyede buldum. Oradaki amcanın da yardımıyla beyaz akrilik boya, dekupaj tutkalı, 2 fırça, sprey vernik aldım. Fırçalarda bildiğimiz sulu boya fırçalarından. Sonra da gratisten şu sevimli sniff peçelerinden aldım.

Sonra neler mi yaptım. Aldım boş bir kavanozu beyaz akrilik boyayla bir güzel boyadım. Kurumasını bekledim. Peçetenin en ince kısmını kenarlarından tutkal süre süre yapıştırdım. Her yerine üstten komple tutkalı sürdüm. Gerçi sürüp üstüne yapıştırınca da aynı sonucu veriyor. Sonra yine kurumasını bekledim. Kuruyunca o tutkal şeffaflaşıyor. Üstüne de vernik sprey sıktınız mı tamamdır. Bakalım neler yapmışım :)




Aşağıda da kardeşime zorla yaptığım var. Gerçi sonucu pek beğenmedim. Zavallı kız kullanıyor eli mahkum :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..