14 Eylül 2013

Yaşadığınız Yerden Uzakta Düğün Yapacaksanız....

MESELA ANKARA'DA
:)

Ben İzmit, sevgilim İstanbul, ailesi de Ankara'da yaşadığı için düğün haliyle Ankara'da oluyor. Bizim burada tek sıkıntımız ise Ankara'ya gidememek, keza sevgilim genelde haftasonları da çalıştığından oldukça yoğun, haftaiçi de malum ben çalışıyorum kaldık ortada :)

Öncelikle büyük konuşmayayım da kesinlikle salon falan gibi bir düşüncemiz olmadığından, başladık tek tek otel araştırmaya. Neden otel? Kuaför oraya gelsin, makyöz oraya gelsin, bir gece önceden orada kalırım, gece orada kalırız, belki bazı misafirler orada kalır gibi sebeplerden ötürü tabii ki en rahatı otel işin özeti....

Bu noktada www.dugun.com sitesi de valla bana çok yardımcı oldu. Tekliflerin çoğunu oradan, diğerlerini ise booking.com ve tripadvisor da yer alan gözüme kestirdiğim otellerle birebir iletişime geçerek aldım.

Sağolsunlar mail ya da telefonla çoğu dönüş yaptı. Fiyatlar ise 45-120 arası değişiyor. Bakalım Ankara'da nereden ne fiyat almışım?

Takipte kalın :) Devamı sonraki postta :)

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..