4 Eylül 2013

Yves Rocher'dan neler aldım?

Geçen yanlışlıkla -geçen dediğim sanırım 1-2 ay olmuştur- şimdi aşağıda sıralayacağım ürünleri aldım. Bakalım hangisi sınıfı geçmiş, hangileri sınıfta kalmış :)


Sebo Specifik Ultra Mat Parlamaya Karşı Nemlendirici Krem ve Sebo Specific Zero Default'u henüz kullanmaya başlamadım. Nuxe bitmeden bunlara asla geçmem. Gelelim Argan Yağı Serisi Saç ve Yüz Kil Maskesinin faydalarına... Aaa ben bir faydasını göremedim. Keza saçımda durmadı, yüzümden çıkması mümkün olmadı. Tonikle şöyle bir sileyim dedim kahverengi çıktı pamuk. Tam verimli kullanamadım açıkçası :(
Expert Firming Sıkılaştırıcı Nemlendirici Vücut Kreminin ise öncelikle kokusu beğendim. Fakat yapısı bana biraz yağlı geldi. Cildim sıkı bir kese yapmadığım müddetçe kremi emmedi. 



Saç için aldığım ürünlere bakacak olursak, Kuru Saçlar İçin  Besleyici Saç kremi ve şampuanını geçen sene de almış memnun kalmamıştım. Ama o kadar harika bir kokusu var ki saçlarım güzel güzel koksun diye yine aldım. Bir daha almam, çünkü bu kez saç derimde kaşıntı yaptı. Kuru Saçlar İçin Besleyici Maskeyi de yine önceden kullanmış, bildiğimiz elidordan bir farkını görememiştim. Yine kokusu için aldım. Reperation Oil Yıpranmış Saçlar İçin Saç Yağı ise sanırım en memnun kaldığım ürün oldu. Hem harika kokuyor, hem çok bekletmeye gerek yok, hem de beni evigen ampul, badem yağı, bepanthene ampul kır karıştır derdinden kurtardı.

Şimdilik Yves Rocher havadislerim bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..