22 Ekim 2013

Damatlık-Wedding Suit

Geçtiğimiz haftasonu yani taaa ayın 5'i oluyor, artık son gelinlik bakacağımız yer olan Vakko Wedding'e gittik. Bunu ayrı bir postta yazacağım için uzatmadan asıl yazacağım konuya döneyim.

Gelinlik bakmalar bitince sevgilime dedim ki "Ay lütfen sen de damatlık bak!" Neyse en üst kata çıktık. Başta ben yarasa yaka istedim denedi, korkunç oldu sonra adını unuttuğum -acaba kelebek miydi?- yakayı denedi.

Bu ceket daha iyiydi ama tayt pantolona ne demeli :)

Annelere gösterdik beğenmediler zaten :) Bakalım ne giymiş :))



Fiyatlar nedir derseniz, bu takımın yani smokinin fiyatı -ayakkabı hariç- 4.250 TL. Eğer ben gelinliğimi de Vakko Wedding'den alacağım derseniz size damatlıklarda %20 indirim yapıyorlar.


Bu arada ortadaki yolu da kıskanmadım değil, hiç gelinlere böyle şeyler yok :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..