10 Ekim 2013

Gratis Bayram İndiriminden Neler Aldım :)

İşin komiği bence herkesin birbirinin neler aldığına bakarak bundan keyif duyması :) Bende bugün iş çıkışı gratise koşup 3-5 birşey aldım, almazsam hatrım kalırdı :) Aslında sabah planlamıştım ama tam o saate toplantı koyanlar utansın....


  1. Good-bye Cellulite Serum, geçen yaz sporla birlikte kullanmış faydasını görmüştüm. Jelinde bin kat daha iyi :)
  2. Loreal Üç Etkili Temizleme Jeli, bu bir ara %25 indirimdeydi de orada çalışan kızlar alın demişlerdi. "Hayır, Garnier alıcam" deyip almamıştım. Baktım %50 indirimli, alayım da yeni evimize koyayım dedim. Keza sevgilimin evinde bin yıllık Avon jel bırakmıştım. -Bu satırları yazarken aklıma geldi de ben de vichy köpük de vardı ooo oooo-
  3. Loreal Üç Etkili Makyaj Temizleme Yağı, evde en son yüz yıllık bir Olay buldum da, makasla kesip dibini sıyırmaya başladım. Millet sömürmeden bunu da kaptım. Bakalım güzel mi? Loreal bu üç etki, ışıldamayla bozmuş kafasını, Palayacak mıyım acaba :)
  4. Loreal Lumi Magique Fondoten, işte sebat ettim sonunda 20 tlye aldım :) Mutluyum, huzurluyum yehuuuu :)
  5. Loreal Glam Shine Balmy Gloss, Clinique Chubby Stick bence epic fail olup, bunu beğendim sanki. Sürmedim inşallah sürerim. Sürmezsem kendime ruju yasaklıcam :)
  6. Crystal Body Deodorant Stick, bunun da zamanında mendil şeklinde olanından almış çok memnun kalmıştım. Tatlı bir duş etkisi yaratmıştı. Bakalım stiği de başarılı mı?
  7. Bebak Makyaj Temizleme Mendili, artık makyaja başladığım için -suratım stresten pazar yerine döndü- fondöteni güzelce çözecek birşey lazımdı. Sütü benim makyajımı çıkarmada başarılı değil açıkçası, çünkü sabah panda gibi uyanıyorum. Ama üstten bir kabasını alabilirim diye düşündüm.
Haydi herkes güle güle kullansın :)

2 yorum:

  1. para kıy da bioderma sensibio h2o al :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o da olur inşallah :) belki sen alır 2. sini bana verirsin :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..