31 Ekim 2013

Kış Gelinleri İçin Ugglar

Artık evden çıkarken yok gelinlik giyeyim eteklerim yerleri süpürsün devri kapandı. Bende haliyle tatlış bir elbiseyle çıkış yapacağım için -evden çıkmak da bence ayrı derece de saçma bir olay, ona hiç girmiyorum, milletçe abartmakta üstümüze yok- neyse bu mevzu beni sinirlendiriyor.

Bana kalsa şuradan uçakla şak şak...... Neyse neyse, sinirlerimi havaya kaldırmadan yazacağıma geçeyim :) Bazı olaylar isteğim dışında gelişiyor maalesef :)

Tatlış elbise demişken kışın ayazında, yağmur mu olur çamur mu kar mı belli olmaz ayağıma ugg giymeyi düşünüyorum. Ya da kendim çakma ugg ya da twigy falan alıp bir DIY projesi ile kafama göre süslemeyi... UGG zaten "I do" serisi çıkarmış isteyen buradan bakabilir :)

Sırayla beğendiklerimi paylaşayım










Üsttekini gitti gidiyordan buldum :) 





 Bunu beğenmedim de fikir olsun diye ekliyorum :)


Konu dışına saparak bunlara da bayıldım :)



Buna da bir blogta rastladım





Sevgilim bana bir adet silikon tabancası aldığına göre uyduruktan bir bot alıp, incik boncuk yapıştırabilirim diyorum. Gerçi şu inciler elle dikiliyormuş sanırım, işte bunu beceremeyeceğimden birine yaptırabilirim.

PMS olduğumdan sıkıldım ve daha da yazmıyorum :)

Satırlarıma burada son veriyorum kalp kalp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..