14 Kasım 2013

Kadınlara Vitaminler

Ben neler kullandım ve piyasa da neler var? Mevsim dönümlerinde kafamı yataktan kaldıramadığım ve yaklaşık 15 saat uyuduğum göz önünde tutulursa, senenin bu dönemlerini vitamin kullanmadan geçirmem imkansız oluyor.

Önceden GNC Womens Ultra Mega kullanmış ve oldukça memnun kalmıştım. Tek kötü yönü ise günde iki tane o koca hapları yutmak. Zaten vitaminlerin leş gibi koktuğunu hepimiz biliyoruz.


Kullandığım bir diğer vitamin ise Supradyn All Day. Nedense pek faydasını göremediğimden bir daha almadım.


Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine ise Pharmaton aldım. Şu an kendisinden oldukça memnunum. Ama sanki GNC tırnakları falan daha iyi uzatıyordu :) Ama enerjisi çok harika, Power Puff Girl gibiyim heheh :)


One a day, amway gibi markaların vitaminlerini de çok kullanan duydum ama hiç denemediğim için herhangi bir yorumda bulunamayacağım. Fakat Womens Ultra Mega ve Pharmaton'un kilo aldırmadığına garanti verebilirim. Hatta Pharmaton iştahımı bile kapadı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..