27 Kasım 2013

Keçe Amerikan Servisi

Bugün sıkıntıdan patlamak üzereyken (makaleler ve düzeltmelerin ardından) "gidiyim biraz keçe alayım da ugraşayım" dedim. Hazır sevgilimde bana silikon tabancası almışken artık birşeyler yapmak zorundaydım :)

Neyse önce tuhafiyeye uğrayıp iki kalın plaka keçe aldım, kırmızı ve yeşil. Sonra aynı yerden iki de hazır çam ağacı şablonu aldım. Ardından ise boncukçuya girip yarım incilerden aldım.

Kapı süsü mü, noel baba çorabı mı derken amerikan servisi deneyeyim dedim.

Önce kırmızı keçeyi alıp makasla küçülttüm. Ben herşeyi yamuk yumuk kestiğimden sonradan düzeltmesi için anneme kenarlarında pay bıraktım.

Aldığım hazır şablonları servisin kenarına silikonla yapıştırdım. Ardından üstüne kar gibi incilerden koydum (bu arada inciler de dikmek içğn yer de  vardı. Sonraki sefere deliksiz alıcam) sonra incileri tüm köşelere silikonla yapıştırdım. Annem de sonra kenarlarından düzgünce kesti tabii son düzgün hali burada maalesef yok :)

Şimdilik deneme amaçlı bir tane yaptım ama devamı da gelir. Tabii nasıl yıkanır,temizlenir bu konuda hiç bir fikrim yok :)


felt christmas decoration


felt christmas



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..