14 Kasım 2013

Pretty Little Liars'a Sararsam

Bu yaşıma geldim  kendimi hala lise dizisi izlemekten alamıyorum töbeler olsun... 6 sene öncesinde bile liselilere öğretmenlik yapıyordum ama yok lise dizileri valla daha keyifli.
Mesela sevgilim filmcidir. Oturup dizi izlemeyi sevmez. Geçen "gel Greys' Anatomy 10. sezon son bölüm izleyelim" dedim "istemem" dedi. " Haydi bir Hulk tak da izleyelim" deseydim, hemencik isterdi ama :(
Neyse tam olarak ne zaman sardığımı hatırlamamakla birlikte çılgınca bir ay içinde Pretty Little Liars'ın bütün bölümlerini izledim :)
-ben akademisyen ben doktora no no nooo-
Rüyamda Pretty Little Liars kızlarıyla geziyoruz, alışveriş yapıyoruz. A'nın peşinden koşuyoruz. Çektiğim çilelere bak :)
Allem ettim kallem ettim son bölümü de izledim mi? İzledim. Yeni bölüm Ocaktaymış :(
Allah'ım nasıl bekliycem...



Artık A kim o da belli oldu. Peki Ezra'nın bu kızlarla ne alıp veremediği var? Alison'la ne alıp veremediği var? Cece ne alaka? Melissa neden? Mona, Shana neler oluyor :)
Bildiğin kafa yoruyorum...
Ben ettim siz etmeyin
İyi gecelerrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..