4 Aralık 2013

Ayak Maskesi

Bin yıl önce Watsonsdan almış olduğum (aslında babama almıştım) ayak maskesini dün nereden estiyse bari tarihi geçmeden yapayım dedim. Ne yalan söyliyeyim çok garip bir deneyimdi :)


Şöyle kullanmak gerekiyormuş, ayağınızı ılık suyla yıkıyorsunuz, içinden çıkan çorabı (iki yandan çekince açılıyor, bir ara kessem mi acaba diye düşündüm çünkü) ayağınıza giyiyorsunuz, 20-30 dk bekliyorsunuz :)

İşin garip yani ilk açınca içinden vıcık, garip bir şeyin çıkması idi. İnsanın elinde balık tutarmış gibi ıslak ıslak bir his :(




Zaten ıslaklığı dışarıdaki resimlerden de belli oluyor. Sonra ayağıma giydim ve beklemeye başladım. Tabi hiç bir yere değmemeye özen göstererek :)

Giyerken de ayağım üşüdü o ıslaklık buz gibi :( Bekleme süresi sona erince ise ayağınızı yıkamıyorsunuz, ben direk yumuş çorap giydim mesela :)

Sonuç ise bir harikaydı !!! Ayağım çok problemli değil ama bir gün geçmesine rağmen hala yumuşacık bence denenebilir, hatta arada hayat kurtarabilir :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..