16 Aralık 2013

Damat Bohçası

Ayyy bunları yazarak inşallah birilerine bir faydam dokunuyordur :) Ben zamanında bayağı araştırmıştım da... Gelelim damat bohçasına -yani valizine- koyduklarımıza :)


  • Sabahlık (tatlı, yumuşak penye de olabilir, satene falan girmeyin bence)
  • Pijama takımı
  • Çamaşır takımı (kaç parça alacağınız size kalmış bence 3-5 iyidir)
  • Çorap (yine kaç çift olacağı tercihe göre değişir)
  • Terlik
  • Traş takımı (Şahsen ben sadece fırça, köpük ve after shave aldım)
  • Parfüm 
Sanırım bunlar bir bohçanın olmazsa olmazları. Artık aile eşrafı ne derse, sizin canınız ne çekerse, sevgiliniz neyi kullanıyor, seviyorsa doldurun gitsin... Tabii insanın canı herşeyi almak istiyor :) Diğer aldıklarımı da şöyle sıralayayım;

  • Gömlek 
  • Kazak (siyah v-yakalı, her zaman giyilir)
  • Hoodie (kapşonlu sweat shirt - benim bey çok sever) 
  • Saç kesme makinası
  • Burun-kulak makinası
  • Kemer-cüzdan seti
Galiba bu kadardı :) Eh tabi bunları koymak için bir valiz. Gerçi valizi kabin boy aldığımdan, bu aldıklarımızın bir kısmı sığmadı ama sağlık olsun yapacak bir şey yok :)

Şu satırları yazarken bile mutlu oldum.. Ben kalp hediye vermek eh tabi bir de almak :)


damat bohçasıdamat bohçasıdamat bohçası











damat bohçasıdamat bohçasıdamat bohçası












damat bohçası

4 yorum:

  1. eh evet bide sevgilim terlik numarami unutmamis olsa :) damat terigi yalan oldu..

    YanıtlaSil
  2. Ben değil annem yanlış aldı bin kere söyledim 43 diye :) Suç ben de değilll :)

    YanıtlaSil
  3. Nasıl yardımınız dokunuyor bilemezsiniz:) Kardeş yada yaşıt akraba olmayınca insan internetten araştırmak zorunda kalıyor:))

    YanıtlaSil
  4. Ahh valla çok zor oluyor birşey bilmeyince :) Size de kolaylıklar dilerim. Yardım edebileceğim başka noktalar varsa lütfen yine haberleşelim :) Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..