10 Aralık 2013

En İyi Dudak Koruyucular

Malum kış geldi dudaklar çatladı, işte benim favorilerim :)

1. Boots No7 Protect and Perfect Protection


Önce parmağımıza oradan da dudağımıza sürüyoruz. Yanlış hatırlamıyorsam Vanilya Kutudan çıkmıştı :)

2. Blistex Med Plus

Süper mentollü bir ferahlık fakat bu şekilde uygulaması zor. Stick şekli de varmış. O daha kullanışlı olabilir :)

3. Nivea Med Protection

Hayatımda ilk kez bir dudak bakım ürünü bitirdim. Gerçekten bayılarak kullandım. Doğu Anadolu'nun sert soğuklarında bile işimi gördü. Sanırım best of bestim bu :)

4. Burt's Bees Lip Balm


Yeni kullanmaya başladığım bir ürün. Fena sayılmaz fakat, tadı kokusu bana sanki votka redbull içmiş ya da bardakla elimde dolaşıyormuş gibi hissettirdi. Mangolusu da vardı ama ballıyı tercih ettim ben. Abarttıkları kadar ahım şahım birşey değilmiş yani :)


En iyisi mi biz niveadan şaşmayalım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..