18 Aralık 2013

Gelin Ayakkabısı Sorunsalı

Tek suçum kışın evlenmekmiş :(

Ayakkabı bulamıyorum, gerçekten çok mutsuzum. 

Ayın 28'inde tekrar provam var ve ayakkabım yok.

Elle'in kalıpları bana olduğundan ve geçen bahar bir seri çıkardıklarından, fabrikalarına varana dek aradım ama onlarda da yokmuş...

Bilen, gören, kalıbı rahat bir ayakkabı aranıyor!

Siz siz olun evlenmeye niyetiniz varsa, ayakkabınızı yazdan alın :)

Lütfen beni haberdar edin..... <3

wedding shoes

Not: Kemal Tanca, İnci vb. baktım yok -yani var da kalıplar bana olmuyor-, özel yapım yetiştirememesinin yanı sıra provaya 300 tl istiyor. Hem kimse görmiycek hem yarım saat giyicem valla 300 falan veremem :)

Nişan ayakkabısını nişan sabahı almıştım ama bunda öyle bir şansım yok maalesef :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..