16 Aralık 2013

Gelin Bohçası

Sevgilim için alışveriş yaparken aldıklarımız gözüme çok az gelmişti. Ama damat bohçası öyle olurmuş zaten. Sonra içime su serpildi. Çünkü minnoş annem ve ben, benim için bazı şeyleri birlikte almıştık. O sonradan sürpriz eklemeler yapmış gerçi :)

Mesela baş harflerimizin işli olduğu kocaman bir sandık yaptırmış. İçine de bol bol nazar boncuğu ve lavanta koymuş.

Acaba o sandıkta neler vardı ???


  • 6'lı gecelik seti (Kendisine bu süreçte ilk kez vakıf oldum)
  • Gelin terliği (Olmazsa olmaz yay)
  • İç çamaşırları
  • Çoraplar
  • Örtüler
  • Keseler
  • Patikler
  • Parfüm
  • Krem vb. (banyo seti)
  • Ayna-Tarak seti
  • Pijama takımı
  • Terlik
  • Şallar
  • Atkı-bere-eldiven (böyle bir eldiven yok yanlız kalp kalp kalp)
  • Kazak
  • Bornoz-havlu setleri
Şeklinde sıralanabilir. İhtiyacım olmayan hiç bir şeyi ya da ihtiyaç demeyeyim de kullanmayacağım hiç bir şeyi istemedim. Sevgilime de almadım. Şimdi "gelin terliğini" napıcaksın derseniz, buluruz yapcak birşey... O da uğuru olsun hem gayet de rahat hihihi :)

Tabii bu alınanlar hep hurçların, "şase"lerin -işte ömrümde ilk kez duyduğum birşey, araba şeysi sanardım ben onu, evlilik kelime haznemi geliştirdi- içlerine konuldu.

Daha da başka şeyler de vardı ama şu an pek hatırlayamadım. Zaten yeter de artar bile :) Sanki sandığı alıp eve getirmem gerekiyormuş gibi düşünürken -aklım kullanmakta çünkü- dedim "Kızım senin ev artık burası" eşyalar da burda kalıcak haliyle :) 

Oh hepimizin ellerine sağlık <3


gelin bohçası


gelin bohçası


Derseniz ki neyi nereden hangi markadan tercih ettiniz hususi sorularınıza cevap veririm :)

Buradan reklam olmasın :)



2 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli..