16 Aralık 2013

Gelin Hamamı ya da Spa Partisi

Gelin hamamı yapacağım yerde -yani spa merkezinde- dışarıdan yiyecek getirmemizin sorun olmayacağını söylediler. "Ne getirelim?" diye sorduğumda ise "Genelde cup cake falan getiriyorlar, zaten çok sıcak olduğu için çok da bir şey yenmiyor." cevabını aldım.

Aklımdan mercimekli köfteler, börekler geçiyordu ama pintereste bir göz atınca bakın neler buldum! Meğer yurtdışında spa party olayı almış başını yürümüş, hatta özellikle kız çocuklarına ya da genç kızlara evde spa partileri vermeye başlamışlar. Fakat yemeklerin çoğu "sağlıklı beslenme" kapsamında görülüyor :) 


Bu benim için tamamdır, sandviç ekmeği alıp hop kalıpla minik sandviçler yapılabilir bu cepte.



Sanırım bu tabule ya da ıspanak salatası gibi birşey olsa... Bunu da severim bu da olur :)


Gran Pavesi miydi neydi onlardan da alınıp servis edilebilir :) Aslında ben makrodan nacho aldırmayı düşünüyorum beyime, burda da sos yaparız o da iyi gider :) yummm


Havuç salatalık zaten memleketimizin gece hayatının temel besin kaynağı :)



Bu resim de komik diye koydum :)

Ayrıca işlenmemiş kuru yemiş de olabilir. Daha karton tabak çanak, kadın temalı kurabiye kalıbı almam ve cup cake denemesi yapmam gerekiyor.

Çok işim var çok :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..