6 Aralık 2013

Gelin Hamamı


Gelin hamamı evlilik hazırlıkları içinde belki de en çok heveslendiğim olaylardan biri. Bunda daha önce hiç hamama gitmememin -otel, tatil köyünü saymazsak- ve bana özel bir şey olmasının -artık size özel bir şey kalmıyor çünkü-  büyük etkisi olabilir.

Maalesef burada öyle tarihi hamam falan bulmak mümkün olmadığından, ben de bir gün iş çıkışı başladım otelleri dolaşmaya. Sonunda her ne kadar fiyatlı olsa da bir otelin spa merkezinin hamamını gözüme kestirdim.

Dışarıdan yemek de getirebilirsiniz dediklerinden iyice işime geldi :)

Tabii hamama da öyle çat diye gidilmiyor. Herşey gibi bunun da bir hazırlığı var. Sağolsun kayınvaldem herkes için setler hazırlamış. İçlerine hamam tası, peştemal, sabun, şampuan, duş jeli, saç kremi, krem, sabunluk koymuş güzelce tüllere sarmış.

Ben de zaten az kişi olacağımız için sayımız kadar davetiye bastırdım. Hediyelikler için de ufak etiketler. Ama bunları hamamdan sonra göstereceğim :)

Açıkçası hamam da ne yapılır, prosedür nedir hiç bir bilgimiz yok. Yıkanıp, göbek atılıp, yenip içiliyormuş anlaşılan... Bilen varsa beni de aydınlatsın.

Bakalım biz neler yapacağız inşallah süper geçer <3


PS1: Nemden bayılmamayı umut ediyorum :)
PS2: RIP Adile Naşit :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..