22 Aralık 2013

Gelin Hamamım

İşte en eğlenceli posta sonunda sıra geldi... Gelin hamamımdan kareler :)

Annemin hazırladığı hamam bohçaları-ya da setleri :)

gelin hamamı bohçası

Hepsinin içinde peştemal, sabun, sabunluk, şampuan, saç kremi, kolonya ve bakır tas vardı. Tabii benim ki çok daha güzel ve süper havalıydı :) Matbacıma ayrıca yuvarlak hamam yazılarından hazırlattım ki, setlere iliştirebilelim diye :)

ramada spa gelin hamamı

İlk gittiğimizde karşılaştığımız manzara. Gördüğünüz gibi spa merkezi kendi hazırlığını yapmış. Herkes için havlu, tef, peştemal, kese, sabun, tarak seti sıralamış. Meyve ve meyve sularımız da bizi bekliyordu. Gerçekten hepsi çok yardımcı oldular ve herşey çok güzeldi. Teşekkürler Ramada Spa İzmit <3

Bunlar da bizim yemekler :)
Hatırlarsanız önceki postlarda başka yemekler peşindeydim. Ama böylesi daha iyi oldu :)

spa partisi

gelin hamamında ne yenir

gelin hamamı

Yemeklerimizi dizdikten sonra afişimizi de astık :)

gelin hamamı afişi

gelin hamamı afişi

Hemen önünde bir poz :)

Annemin aldığı gül yaprakları ve mumlarla hamamı süsledik. Gerçi zaten hamam bizim için önden de süslenmişti :)

gelin hamamı


Herşeyi yerleştirince biraz oynayayım dedim :)

gelin hamamı

Sonra da annemleri karşılamak için kapıya geçtim. Tabii ki yine fotoğraf çekilmeyi ihmal etmedim :)

gelin hamamı

gelin hamamı

Hazırladığı bu güzel t shirt için Ukde Design'a teşekkür ederim. Ben de organizasyonlar bitmeyeceği için biz İlknur Hanımla daha çok görüşürüz <3

Eh sonra yavaş yavaş herkes geldikçe önce soyunmadan afişin önünde birer resim çekildik. Soyunma faslı bayağı uzun sürdü. Bikiniler mayolar giyildikten sonra görevli hanım beni kese köpüğe aldı. Yattım yaptırdım mis gibi. Valla ihtiyaçmış kızlar! Bunca yıldır gitmediğime bin kez pişman oldum.... :D Hatta spa-hamam araştırmalarıma devam edip, sizi aydınlatmaya da çalışacağım :)

Bu arada arkadaşlarımın bazıları saunaya ya da buhar banyosuna "kir kabartmaya" gittiler. Pis şeyler sizi :)
Benim de kese köpük işim bitince taktık mezdekeleri Shakira kemerlerini dım tıs yandan döktürdük göbek taşında :)

Sonra çıkıp yedik-içtik. Yalnız o keseden köpükten insana bir ağırlık bir rehavet çöküyor sormayın. Bir ara herkes uyku moduna geçmişti. Sonra tekrar sauna, buhar banyosu, havuz, jakuzi... Tekrar sauna, yine hamam, göbek atmaca derken.... Saate bir baktık 5 olmuş. Son tıkınmalarımızı da yapıp, yavaştan giyinmeye başladık. Sanırım spayı terk ettiğimizde saat 6'ya geliyordu.

Gerçekten güzel geçti :) İyi ki yapmışım valla. İmkanınız varsa atlamayın yapın hanımlar.

Unutmayın ne derler "Ilık bir duşun çözemeyeceği sıkıntı yoktur" Eeee bu da hamam olduğuna göre ne dert kalır ne tasa :)

Öptümmm <3







2 yorum:

  1. Gerçekten çok eğlenceliydi teşekkür ediyoruz özenle hazırlanmış herşey için.

    YanıtlaSil
  2. Biz teşekkür ederiz diğer organizasyonlarda görüşmek üzere efendim :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..