15 Aralık 2013

Hangi Dizileri İzliyorum?

"Bize ne!" diyebilirsiniz ama yine de paylaşayım istedim :)

1. Greys Anatomy


Artık onuncu sezona geldik. İzle izle bıkmadım. Neden bilmiyorum da doktor olamadım diye mi ne, böyle doktorlu moktorlu dizilere fazladan bir ilgim var. İçimde uhde kalmış olabilir. Kendimi başka yollardan doktorluğa verdim... Zaten sınıf arkadaşımın da dediği gibi az daha izlersem intern çıkıcam :)

2. Carrie Diaries



Neredeyse 30 olan ben ve bir liseli dizisi daha. Sanırım Sex and The City merakımdan dolayı, Carrie nasıl Carrie olmuş diye sardım. Sıkıcı da değil izliyoruz işte :)


3. The Following


Hasretle, heyecanla bekliyoruz. Valla nefesimi tutarak izliyorum desem yalan değil. Hatta bir kez eliptiğin üstündeydim de kalbim spordan değil, dizinin heyecanından duracaktı. Öyle bir asılmışım ki kondisyon aletine odanın içinde bilgisayara ilerlemişim :)

İzleyin, izlettirin :)

4. Shameless


Hofff, başlasa da hiç bitmese.... Aslında asabınızı bozabilir. Örneğin annem izlese koliti tutar, kardeşim izlese uykusu kaçar. Ama ben bayılıyorum. İnsan kendi kendine şöyle diyor  "Böyle insanlar, böyle hayatlar olabilir!" 

Bunu da izlemek zorundasınız. Tabii yeni sezon başlayana kadar eskilerden idare etmek lazım :)

5. Fringe



Taaa Dawson's Creek zamanından sevdiğimiz Joshua Jackson'ı görünce yıllar önce diziye bir şans verdim. Dizi final yaptı, ben bin yıldır yapamadım. 4. sezonun bir yerlerindeyim ama nerdeyim? Sanırım Peter'ın kaybolduğu zamanlardayım... 

Geçen yıl finallerden sonra overload bir şekilde izlediğimden diziden soğuduğumu düşünüyorum. Ama güzel izlenir :) Bir nevi X-Files :)


6. The Good Wife


Güzel güzel izlediğim bir diziyken, takılmaya başlayınca bıraktım. Şu an malum site de kapandığı için nerede kaldığım konusunda bir fikrim de yok.

Sanırım meslekli dizileri daha çok seviyorum. Yazarken bunu farkettim :)

İyisi mi ben indirip izleyeyim hehe :D


7. Suits


Yan oda arkadaşıma "Ne izleyeyim" diye sorunca "Suits" dedi. Off pek beğenmedim... Şimdilik zaman öldürüyorum. Good Wife bundan bin kat daha güzel... Açıkken instagrama falan bakıyorum. Bir de utanmadan 3. sezonda mı ne? Bilemedim....


8. Girls



Nedense bu diziyi izlerken kendimi huzursuz hissediyorum... Neden bilmiyorum. Yoksa çok mu gerçekçi?

3. sezonu diğer diziler gibi ocakta başlayacakmış...


Zaten American Horror Story, Pretty Little Liars izlediğimi söylemiştim. Game of Thrones tabii ki izleniyor -kitabını da okudum bu arada-.

The Dome, Vampire Diaries, True Blood, Spartacus, Glee ise yarım bıraktığım diğer diziler.

Siz neler izliyorsunuz?

Kaçırdığım bir şey olmasın :)










6 yorum:

  1. Mom da güzel izleyebilrisin. ben seviyorum ;)
    ayrıca bloğuna yorum yapmak zor. :(

    YanıtlaSil
  2. Hemen ona da bir göz atayım boş bir zamanımda :) Neden zor :( Uyarın ve de yorumun için teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil
  3. yorum yaparken alışık olduğum her zamanki program değilde disqus diye anlamadığım değişik bir uygulama var. tekrar email soruyor şifre istiyr. normal diğer bloglardaki gibi google hesabı kullanarak yorum yapmak daha basit ve kolay olurdu bnim için. :) bu yüzden zor dedim. belki bnm için böyledr sadece ama söyleyeyim yinede.

    YanıtlaSil
  4. tekrar tesekkurler yorumla ilgili bir sıkıntı var zaten ilgilenicem en kisa zamanda :)

    YanıtlaSil
  5. Ve paylaştıkların nişan arifesinde birisi olarak söylüyorum bana çok güzel fikirler veriyor. Bu yüzden ben teşekkürü bir borç bilirim. :) <3

    YanıtlaSil
  6. canımmm çok tesekkur ediyorum yaziyorum elimden geldigince <3<3<3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..