5 Aralık 2013

İbeking - Yani Tatlış Ivır Zıvırlar

Ders çalışmayı çekilir hale getirmek için eğlenceli şeylere daha çok ihtiyacımız oluyor. Geçen benim gibi tatlışlara merakı olan bir arkadaşımın odasına geçtiğimde çok güzel şeyler görüp bunları nereden aldın diye sordum. O da bana bu siteyi tavsiye etti.

Girdim ve çıldırdım. Tabii hemen sipariş verdim. İşte son tatlışlarım :)


ibeking

İşte kara tahtamız :) Herhalde mutfak masasının üstünde kendine bir yer bulur :)
Şu an tebeşirim olmadığından bir şey yazamadım :)

ibeking

Tupperların üstüne ne olduğunu yazmak için tatlı etiket setlerim :)


ibeking

İpli kedişi ise ipi için aldım. Hediye paketlerken ya da DIY projelerinde kullanırım diye düşündüm :)

ibeking

Neden bunu ipinden bir yere asıp, kalplerin ucuna harika notlar iliştirmeyelim ki :)

ibeking

Tamamiyle yılbaşı için yapacağım DIY projelerine yönelik bir ıvır zıvır kutusu :) Ağaç alırsak topu da ağaca asarım ki...

ibeking

Bantlarla henüz ne yapacağıma kara vermedim. Yurt dışında washi tape-masking tape olarak da geçiyormuş. Alışveriş yaptığım site kendi sitesinde şu linki vermiş fikir alalım diye. Ben de belki yılbaşı kartı yaparım bunlarla. Acaba keçeye yapışır mı ki :)


Erkekler bunları bazen boşa masraf görüyor ama napalım bence hepsi çok şeker. Zaten daha yeni alışveriş yaptım yine yeni şeyler gelmiş. Gel de üzülme :(

Bol DIY'lı (li) günler <3


PS: Eğer ki e-baye girerseniz bu ürünleri daha ucuz fiyatlarla bulmanız mümkün (yarı yarıya diyelim) fakat kargolar da arada sıkıntı çıktığı için risk almaya değer mi bilemiyorum. Keza son iki söylediğim şey gelmedi :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..