31 Aralık 2013

MAC ProLong Wear Eye Liner


Az çok biliyorsunuz son zamanlarda makyaja başladım :) 
Bir de baktım ki makyaj çantasının temel yapı taşı olan siyah göz kalemim bile yok!

Tam Sephora'ya bir şans vermiştim ki -bu olayı başka bir postta anlatıcam- kalemi bir ilke imza atarak MAC'den alayım dedim. 

MAC Prolong Wear Eye Liner


Kalemimiz normal açmalı bir kalem olup fiyatı oldukça yüksek :( Neyse artık yıllarca kullanırız bu kadar verdikten sonra :Pp 

Normalde gözümün ne altında ne üstünde  kesinlikle kalem durmadığı için kalıcı bir kalem tercih ettim. Kalemin özelliği yumuşak bir sürümden sonra hemen donması. 

Şimdi ne yalan söyleyeyim, gerçekten kalıcı bir kalem. Sabah 7'de sürdüm ve arada gözlerimi parmaklamama rağmen -alışmadık totoda don durmazmış, makyaj yaptığımı bile unutuyorum- gerçekten 10'da hala aynı çizgide hali hazır duruyordu. Elbette azıcık dağılmalar vardı ama göz altına doğru diyebilirim.

Bu da ne ki... Ben kalıcı denip de satılan adamı saatine pandaya çeviren ne kalemler gördüm :)

Özetle gönül rahatlığıyla alabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..