30 Aralık 2013

Maybelline Dream Fresh BB Cream

Maybelline Dream Fresh BB Krem

Yakın bir arkadaşım pazar sabahı kahvaltıda Maybelline Dream Fresh BB Kremden ne kadar memnun olduğunu anlatıyordu. Kahvaltı bitince haydi Gratis, Watson's turu atmak için mahallemizin AVM'si Novada'ya gidelim dedik. 

 Hazır Watson's indirimi de devam ederken şu BB kremi bir deneyeyim dedim. %40'da indirimi görünce aman alayım oldum. Cildime en uygun ton mediumdu. 

Bu sabah uygulama fırsatı bulduğum Maybelline Dream Fresh BB Krem için şunları söyleyebilirim;

  1. Oldukça ince bir yapısı var
  2. Yüzde yokmuş hissi yaratıyor (Ağırlık yapmıyor. Önceden Garnier kullanmış pişman olmuştum)
  3. Fazla kapatıcı değil
  4. Nemlendirmesi iyi 
  5. Yüzünüze aydınlık ve taze bir görünüm veriyor
  6. Fiyatı çok uygun (14 TL civarı)
  7. Memnun kalmazsanız renkli nemlendirici olarak kullanabilirsiniz
  8. Çok kalıcı olduğu söylenemez
Ne kadar ekmek o kadar köfte mantığı ile, bu fiyata muadillerini açık ara solladığını söyleyebilirim. Paranızın boşa gitmeyeceği kesin :)





2 yorum:

  1. O arkadas beniiim!!! :) Sevdigine sevindim beybiliko

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli..