20 Aralık 2013

Melissa Babet

Sonunda Melissalandım :)

Geçen gün gelin ayakkabısı-babeti aranırken, shopi go da bu bebeklere rastladım. Fiyatı da çok uygundu. "Melissa melissadır, şansımı deneyeyim olmadı geri gönderirim" dedim. 

Bugün geldiler. İşte Melissalar. 

melissa ballerinas

Kapkara shopi go kutusunu açınca, odayı tatlı bir koku sardı. Ayrıca ayakkabılar için bez torba da vardı :)

melissa flat shoes


İşte melissalar, pembe-krem arası bir renk olduğunu söyleyebilirim. Oldukça rahat ama kalıplarının dar olduğunu unutmayın. Normalde 37 giyiyorum ama melissaları 38 sipariş ettim. Çünkü daha önce bir topuklusunu deneyip, ayağımı 39'a anca sığdırabildim.

melissa ballerinas

Melissaa :) Mis kokulu melissaaa :)

melissa balerinas


Vee ayakta duruşları :)

Gelinliğin altına bile giyebilirim. Belki üstüne geçici olarak azıcık dantel koyarım... Neden olmasın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..