22 Aralık 2013

Nuxe Creme Nirvanesque


Eveeettt... Bitenler diye videolar, postlar giriliyor. Herkes de bunları okuyor. Ben de dahil olmak üzere. İşte benim biten kremim.

İlk mimik çizgileri için tüm ciltlere uygulanabilen bir krem. 

Açıkçası cildimin karma olduğunu düşünüyorum :D Tam emin olmamakla birlikte. Öyle eczanelerde bir iki analiz yaptırmışlığım vardır da. Bilirsiniz ürün neye iyi geliyorsa, genelde cilt bu analizlerde öyle çıkıyor :)

Bana biraz ağır geldiğini düşünüyorum. Zaman zaman pütür pütür elime geldi. Çünkü cildim kremi tam emmedi.

Mükemmel kremimi bulamadım a dostlar.

Şu anda stokladığım Yves Rocherleri kullanıyorum. Az kullanayım onları da yazarım :)

first expression lines cream

Hımm ilk mimik çizgileri için ne söylersin derseniz, çizgim var mı yok mu pek emin olmadığımdan işe yarayıp yaramadığından da eminim.

Sanırım ürün yorumlarım berbat... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..