30 Aralık 2013

Saçhane Alışverişim



Saç maskem bitmişti ve blogları dolaşırken Goldwell Pure Repair maskeden kullananların bayağı bir memnun olduğunu gördüm ve saçhaneden sipariş verdim.

Henüz kullanmaya fırsatım olmadı :)

saçhane


Yorumlar-istekler kutusuna ise tester istediğimi yazmıştım yüzsüzlük edip, sağolsun kırmamış göndermişler :)

Bunlar da testerlarım <3

sachane

Nashi argan yağı zaten mucizevi bir ürün. Alfaparf ise daha önce açıkçası hiç duymadığım bir marka idi. En kısa zamanda deneyip ilgili yorumlarımı belirticem.

Bu arada dikkatimi çeken bir diğer unsur da, repair mask yani onarıcı maske istediğim için tester ürünleri de repair-onarıcı olarak göndermeleri oldu. Yani gidip de volume veren birşey yollamadıklarından benden çok puan daha aldılar.

Ah son olarak da siparişim İstanbul dışına olmasına rağmen ertesi gün elimdeydi :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli..